مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 21:052023-07-31اجتماعي

مدرسه 12 کلاسه باقرالعلوم خاورشهر افتتاح شد


با حضور استاندار تهران، مدرسه 12 کلاسه باقرالعلوم خاورشهر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فخاری عصر دوشنبه در مراسم افتتاح مدرسه 12 کلاسه باقرالعلوم خاورشهر و پروژه زمین چمن طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: در موضوع پرورش و دانش خود را مدیون کسانی می دانیم که ظرفیت ها را به لحاظ مکان، فضا، عنصر آموزشی و محتوا فراهم کردند.

وی ادامه داد: دلیل رونق علم، ذوب شدن عالم در ترویج علم است و عالم نوعی تکلیف انسانی، اخلاقی، عرفانی دارد که منجر به رابطه منطقی و پرمعنا بین تعلیم، تربیت و علم آموزی می شود.

استاندار تهران بیان کرد: اگر در راه توسعه جسم، روح و روان به نقطه ای رسیدیم، این تکامل مرهون تلاش برای آموختن و پرورش است و باید ظرف و مظروف آماده باشد.

فخاری با اشاره به حدیث امام علی (ع) مبنی بر اینکه هر کسی مرا علم بیاموزد مرا بنده خود ساخته و سخن پیامبر (ص) که طلب علم کنید ولو در چین، گفت: حتی با نگاه دینی و ارزشی این مسیر پرتلاطم معنویت و شور و شعور دانش را در طی تاریخ طی کردیم و علم آموزی از انسان جدا نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: چه خوب است که اگر دارایی و توان داریم در این مسیر و با هدف خیر برای توسعه این کار ماندگار و انسان آفرین هزینه کنیم، چراکه ماندگارترین کار آموزش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه 12 کلاسه باقرالعلوم خاورشهر افتتاح شد

مدرسه 12 کلاسه باقرالعلوم خاورشهر افتتاح شد