مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-06فرهنگي

کمیته امداد از ظرفیت رسانه ها در جلب اعتماد مردم استفاده کند


مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل گفت: کمیته امداد به عنوان یک نهاد انقلابی و ارزشمدار باید از ظرفیت رسانه ها در جلب اعتماد و وثوق مردم بیشتر بهره بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محسن لطیفی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: مسئولان اگر به درستی و هنرمندانه عملکردها را انعکاس دهند، به راحتی می توانند مردم را از فضای مأیوس و نا امید کننده خارج کرده و نشاط عمومی و عزت نفس واقعی را به مردم تزریق کنند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار تهیه، تولید و پخش کلیپ، گزارش خبری و سایر تولیدات به راحتی می توان با تولید آثار فاخر مستمر و حتی فیلم های کوتاه، گوشه ای از نیازمندی مددجویان را به تصویر کشید تا درست و منطقی از همراهی مردم در رفع این مشکلات و گرفتاری ها استفاده کرد.

لطیفی گفت: مشارکت مردم در عرصه های مختلف، سیل آسا و غیرقابل توصیف است و این نشان می دهد مردم جلوتر از دولت به فکر محرومان هستند و با کمک ها ومساعدت های مختلف سعی می کنند یاریگر همنوعان خود باشند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل تعامل کمیته امداد را با صداوسیما و رسانه ها به نفع محرومان و نیازمندان توصیف کرد و افزود: رسانه ها بی تمنا از صدق دل در سنگر اطلاع رسانی و شفاف سازی حضور دارند و در استان اردبیل نیز با توجه به شرایط مذهبی و معنوی، فرصتی بی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد از ظرفیت رسانه ها در جلب اعتماد مردم استفاده کند

کمیته امداد از ظرفیت رسانه ها در جلب اعتماد مردم استفاده کند