مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-03اقتصادي

نیاز کود اوره در استان گلستان 300 هزار تُن است


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان گفت: بر اساس استانداردهای جهانی و شرایط آب وخاک، نیاز کود اوره دراستان گلستان 200 الی300 هزار تُن است که تنها 130هزار تُن تخصیص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری مهر، سید صمد ضیایی با اشاره به آمار اعلام شده پیرامون میزان تأمین کود اوره در استان گلستان، اظهار کرد: امسال میزان ابلاغی تأمین سالیانه کود اوره در استان گلستان 130 هزار و983 تن بوده است که این رقم.

، بیش از 70 درصد از سهمیه ابلاغی سالیانه انواع کودهای شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه است که 30 درصد دیگر مربوط به کودهای فسفاته و پتاسه است.

وی با اشاره به اینکه میزان تأمین کود اوره در سطح گلستان تاکنون 34 هزار و 360 تن بود، افزود: سهمیه شهرستانی ابلاغی برای کشت بهاره و تابستانه بدون هیچ مشکلی تأمین و توزیع شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان با تاکید بر اینکه این موفقیت در حالی به دست آمده است که همزمان با شروع کشت قراردادی نیز در سطح استان آغاز شده است، گفت: بیش از 11 هزار تن در انبارهای استان ذخیره سازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس استانداردهای جهانی و شرایط آب و خاک، نیاز کود اوره در استان گلستان 200 الی 300 هزار تُن است که تنها 130 هزار تُن به استان گلستان تخصیص داده می شود، اظهار کرد: به همین دلیل مصرف کود اوره در استان گلستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز کود اوره در استان گلستان 300 هزار تُن است

نیاز کود اوره در استان گلستان 300 هزار تُن است