مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-27اجتماعي

پارس آباد در تاسوعای حسینی عزادار وفادارترین سقای تاریخ است


مردم مرزدار شهرستان پارس آباد با نوای یا ابوالفضل(ع) و یا حسین(ع) در روز تاسوعای حسینی، عشق و ارادت خود را به سقای تشنه لب کربلا و سرور و سالار شهیدان نشان دادند.

- پارس آباد - مردم مرزدار شهرستان پارس آباد با نوای یا ابوالفضل(ع) و یا حسین(ع) در روز تاسوعای حسینی، عشق و ارادت خود را به سقای تشنه لب کربلا و سرور و سالار شهیدان نشان دادند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - بابک آدیگوزلی: روز نهم محرم مصادف با تاسوعای حسینی در روز شمار واقعه کربلا به نام سقای حرم، علمدار کربلا و نماد غیرت و شجاعت حضرت عباس (ع) است.

امروز نهم ماه محرم روز تاسوعاست، روز قمر بنی هاشم (ع)، روز وفاداری و روز ماندن پای عهد تا آخر، تاسوعا نماد ایستادن پای عهدی است که با ولی فقیه زمانه بسته می شود و تجدید بیعت با ولی فقیه زمان، در حقیقت تجدید میثاق با پیامبر اسلام (ص) است.

عشق و ارادت به امام حسین (ع)، کوچک و بزرگ و نژاد و قوم نمی شناسد و در فلسفه عشق جایی برای سال نیست، همه دانش ها و صاحب نظران در تفسیر این عشق مانده اند چرا که این عشق رازی است از رازهای الهی و عشق حسین است و عشق به امام حسین (ع) سن و سال نمی شناسد از پیر و جوان، زن و مرد همه عاشق این مکتب هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارس آباد در تاسوعای حسینی عزادار وفادارترین سقای تاریخ است

پارس آباد در تاسوعای حسینی عزادار وفادارترین سقای تاریخ است