مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:352023-07-26اقتصادي

انتقاد معاون وزیر از بانک توسعه تعاون استان زنجان


معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان از عملکرد بانک توسعه تعاون استان زنجان راضی نیستم، گفت: بانک توسعه تعاون استان موظف است ریز به ریز گزارشات تسهیلات پرداختی به تعاونی ها در سال های گذشته را اعلام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهدی مسکنی، معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه ها در استان زنجان با بیان اینکه بخش تعاون با هدف مردمی کردن اقتصاد در راستای شعار دولت اهداف خود را دنبال می کند، اظهار داشت: استان زنجان با بهره گیری از تجارب بخش تعاون و استفاده از ظرفیت های تعاونی ها، نقش موثری به دلیل سوق الجیشی بودن  این استان می تواند داشته باشد.

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با وضعیت استان زنجان در بخش تعاون گفت: اتفاقات خوبی در این بخش در استان افتاده است و خیلی از مسایل تعاونگران در حال حل است.

وی با اشاره به تعاونی های مسکن استان زنجان گفت: این تعاون ها از سال ها قبل دارای مشکلاتی هستند، اما امروز مباحث مربوط به این تعاونی ها در جلسات مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مسکنی با بیان اینکه در حوزه تولید و افزایش سهم تولید در بخش تعاون استان زنجان اقدامات خوبی انجام شده است، ادامه داد: یکی از این اقدامات حل مشکل تعاونی ها در کارگروه رفع موانع اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون وزیر از بانک توسعه تعاون استان زنجان

انتقاد معاون وزیر از بانک توسعه تعاون استان زنجان