مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 15:452023-07-29بين الملل

مقام سابق صهیونیست: اقتصاد رو به وخامت و ارتش در حال متلاشی شدن است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما نوشت: «آموس یادلین» رییس سابق بخش اطلاعات رژیم اشغالگر قدس در اظهاراتی مطبوعاتی گفته که نخست وزیر این رژیم، - یک مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی در اعتراض به لایحه قضایی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم تاکید کرد که سیاست های وی، اقتصاد و ارتش را متلاشی می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما نوشت: آموس یادلین رییس سابق بخش اطلاعات رژیم اشغالگر قدس در اظهاراتی مطبوعاتی گفته که نخست وزیر این رژیم، با اقدامات خود در حال متلاشی کردن اقتصاد و ارتش اسراییل است.

یادلین افزود که اقتصاد رژیم صهیونیستی رو به وخامت و سرمایه گذاری ها در حال متوقف شدن است و موقعیت جهانی این رژیم نیز لطمه خورده است.

وی ادامه داد که بعد از سفری که به واشنگتن داشته، مطمئن شده که آمریکایی ها علاقه ای به شنیدن حرف اسراییلی ها ندارند و این امر به کمک های آمریکا و همچنین حمایت های این کشور از رژیم صهیونیستی در شورای امنیت، آسیب می زند.

آژانس بین المللی رتبه بندی اعتباری استاندارد اند پورز بتازگی تایید کرد که جنجال ها پیرامون لایحه تغییرات قضایی، ممکن است رشد اقتصادی رژیم صهیونیستی را به خطر بیندازد چرا که رتبه بندی های پیشین نیز همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سابق صهیونیست: اقتصاد رو به وخامت و ارتش در حال متلاشی شدن است

مقام سابق صهیونیست: اقتصاد رو به وخامت و ارتش در حال متلاشی شدن است