مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-09سياسي

ضرورت تقویت رابطه جهاد دانشگاهی با سایر دانشگاه ها


نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت تقویت رابطه جهاد دانشگاهی با سایر دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: جامعه ایرانی برای پیشی گرفتن از دنیا در پیشرفت های علمی، - باید از راه میانبر عبور کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی استان با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در دنیا اظهار کرد: تحقیق و پژوهش می تواند مایه رشد و سرافرازی یک کشور شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر نقش آفرینی جهاد دانشگاهی در حوزه تحقیق و پژوهش افزود: باید بتوانیم در عرصه های گوناگون علمی و پژوهشی از دنیا پیشی بگیریم.

آیت الله فلاحتی خواستار تقویت روابط جهاد دانشگاهی با سایر دانشگاه ها شد و بیان کرد: دانشجویان طرح ها و نوآوری خود را با جهاد دانشگاهی هماهنگ کنند تا در آینده شاهد نوآوری و شکوفایی بیشتری در این بخش باشیم.

امام جمعه رشت ضمن تقدیر از زحمات مجموعه جهاد دانشگاهی، به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جهاد در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: با توجه به تأکیدات رهبری، جهاد فقط در جبهه و اسلحه به دست گرفتن نیست بلکه هر انسانی که بتواند با تلاش و کار ارزشمند خود، میدان فعالیت دشمن در جامعه اسلامی را هدف قرار دهد یا مشکلی را حل کند، جهاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت رابطه جهاد دانشگاهی با سایر دانشگاه ها

ضرورت تقویت رابطه جهاد دانشگاهی با سایر دانشگاه ها