مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-12سياسي

معاون وزیر دادگستری: تدوین راهبرد ملی مبارزه با فساد در دست انجام است


معاون حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری گفت: یکی از کار های جدی و مهم ما تدوین راهبرد ملی مبارزه با فساد و برنامه های مرتبط با آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، سید علی کاظمی، معاون حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری با اشاره به اقدامات در دست انجام وزارت دادگستری در حوزه مقابله با فساد، گفت: در حوزه فساد، در سال گذشته گزارش ارزیابی اقدامات در حوزه مبارزه با فساد را تدوین کرده و این گزارش را به کارشناسان بین المللی در سازوکار مرور عرضه کردیم.

وی افزود:در سال گذشته، طی نشستی که برای این عرضه این گزارش برگزار شد، کارشناسان بین‎المللی از کشور های ارمنستان و فلسطین به همراه کارشناسانی از سازمان ملل به کشور آمدند و گزارشی که حاصل زحمات نهاد های مختلف دست اندرکار مبارزه با فساد بود، با محوریت وزارت دادگستری و مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد بود، ارائه شد و اعضای شورا در 3 روز فشرده این گزارش مورد بررسی قرار دادند.

معاون حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری، عنوان کرد: توضیحات مختلف در این نشست ارائه شد و کارشناسان نهاد های بین‎المللی، نظرات خود را برای ما ظرف چند هفته اخیر، در قالب خلاصه اجرایی فرستادند، ما نیز موارد اصلاحی مورد نظر خود را به آن ها ارائه کردیم تا با اعمال آنها، این گزارش در سایت ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر دادگستری: تدوین راهبرد ملی مبارزه با فساد در دست انجام است

معاون وزیر دادگستری: تدوین راهبرد ملی مبارزه با فساد در دست انجام است