مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-17سياسي

چگونه برای کودکان گذرنامه زیارتی بگیریم؟


بر اساس اعلام مقامات مسئول در فراجا شهروندان می توانند با مراجعه به نرم افزار پلیس من اقدام به دریافت گذرنامه زیارتی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه نحوه گرفتن گذرنامه ویژه اربعین برای کودکان را تشریح کرد.

سردار علی ذوالقدر؛ رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا به نحوه گرفتن گذرنامه زیارتی ویژه اربعین برای کودکان اشاره و اظهار کرد: همان طور که می دانید برای ثبت نام گذرنامه زیارتی ویژه اربعین باید از طریق اپلیکیشن “پلیس من” اقدام کنید یا اگر از این طریق نتوانستید درخواست خود را ثبت کنید، می توانید به ادارات پلیس گذرنامه مراجعه کنید.

وی افزود: نکته مهم این است که برای ثبت درخواست گذرنامه ویژه اربعین از طریق اپلیکیشن “پلیس من” باید شماره موبایلی که در این اپلیکیشن ثبت می شود با کدملی فرد متقاضی هم خوانی داشته باشد (کد ملی و مالک شماره موبایل باید یک فرد باشد).

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: یعنی افراد نمی توانند برای افراد با کد ملی های مختلف ثبت درخواست دریافت گذرنامه ویژه اربعین را از طریق اپلیکیشن “پلیس من” ثبت کنند.

ذوالقدر ادامه داد: اما پدران می توانند برای فرزندان خود درخواست صدور گذرنامه ویژه اربعین را از طریق اپلیکیشن “پلیس من” ثبت کنند؛ همکاران ما بعد از بررسی اطلاعات درخواست را تایید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه برای کودکان گذرنامه زیارتی بگیریم؟

چگونه برای کودکان گذرنامه زیارتی بگیریم؟