مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 19:202023-08-16سياسي

مرزهای استان خوزستان آماده استقبال از زائران اربعین حسینی هستند


فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: همه دستگاه ها و مسوولان مرتبط و همچنین مواکب به دنبال این هستند که به بهترین شکل از زائران اربعین حسینی در مرزهای استان خوزستان استقبال و پذیرایی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان عصر امروز در بازدید از مرز شلمچه، اظهار کرد: همه دستگاه ها و مسوولان مرتبط و همچنین مواکب به دنبال این هستند که به بهترین شکل از زائران اربعین حسینی در مرزها استقبال و پذیرایی کنند.

  وی عنوان کرد: امسال با توجه به گرمای شدید هوا، تدابیر لازم از جمله وجود آب شرب و یخ و همچنین سایه بان و مه پاش در مرزها اندیشیده شده تا زائران با مشکل کمتری در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند.

  فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در بحث ورود و خروج به مرز شلمچه فراجا و مجموعه دستگاه های مرتبط در شهرستان خرمشهر، فرمانداری، استانداری، منطقه آزاد و گمرک خدماتی را ارائه خواهند داد و مجموعه سپاه و بسیج نیز در کنار آنها از زائران پذیرایی می کنند.

  شاهوارپور بیان کرد: امکانات رفاهی، خدماتی و درمانی نیز در آن سوی مرز شلمچه اتخاذ و زیرساخت هایی برای تردد آسان زائران پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای استان خوزستان آماده استقبال از زائران اربعین حسینی هستند

مرزهای استان خوزستان آماده استقبال از زائران اربعین حسینی هستند