مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-07سياسي

دولت در سفرهای خارجی به جای عکس دسته جمعی، ربات جراح ساخت ایران را می برد


سخنگوی دولت، دولت سیزدهم را سفیران فناوران کشور دانست و گفت: دولت در سفرهای خارجی خود به جای عکس دسته جمعی ربات جراح و پهپادهای کشاورزی را با خود می برد.

- جهرمی در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان رسانه: دولت در سفرهای خارجی به جای عکس دسته جمعی، ربات جراح ساخت ایران را می برد سخنگوی دولت، دولت سیزدهم را سفیران فناوران کشور دانست و گفت: دولت در سفرهای خارجی خود به جای عکس دسته جمعی ربات جراح و پهپادهای کشاورزی را با خود می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی امروز در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان حوزه رسانه و روابط عمومی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای رسانه این سوال را مطرح کرد که چرا دولت سیزدهم بعد از آنکه دولت قبل زیر بار مالی قانون تولید جهش دانش بنیان نرفت و رسما با آن مخالفت کرد، این قانون را مصوب کرد.

وی ادامه داد: چرا دولت سیزدهم تنها در سال قبل 12 آیین نامه را برای حمایت از فعالیت های دانش بنیان در حوزه های مختلف وزارت نیرو، نفت و غیره به تصویب هیات وزیران رساند و چرا دولت سیزدهم حمایت از سرآمدان علمی را 100 درصد افزایش داد و چرا در دولت سیزدهم رتبه جهانی ایران در شاخص نوآوری 7 پله ارتقا داشته است و سؤال آخر اینکه چرا سخنگوی دولت برای روز خبرنگار حضور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در سفرهای خارجی به جای عکس دسته جمعی، ربات جراح ساخت ایران را می برد

دولت در سفرهای خارجی به جای عکس دسته جمعی، ربات جراح ساخت ایران را می برد