مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:352023-07-24بين الملل

امیر استشهادیون، عباس همه دوران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خلبان تحصیلکرده در آمریکا آمده بود تا آموخته هایش را برای وطن بکار گیرد، حتی بی مزد؛ جنگنده های عراق که شهریور 1359 در آسمان کشور به پرواز درآمدند، - روز های نخست جنگ تحمیلی نام دوران را پر رنگ در دل خود دارد، خلبانی که هر یک از پرواز های پرشمار، رکورد شکن و سرفرازانه او معادلات دفاع مقدس را به نفع ایران اسلامی برگرداند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خلبان تحصیلکرده در آمریکا آمده بود تا آموخته هایش را برای وطن بکار گیرد، حتی بی مزد؛ جنگنده های عراق که شهریور 1359 در آسمان کشور به پرواز درآمدند، ایران خلبان هایی شجاع، ماهر، وطن دوست و ایمان مدار، چون عباس دوران داشت که پرواز های استراتژیک او چندین بار معادلات جنگ را برای ایران تغییر داد.

عقاب تیزپرواز ایرانی کابوس رهبر بعثی شده بود؛ خلبان 31 ساله ای که 120 سورتی های پرواز موفقش در شرایط دشوار جنگ رکورددار است و دانش و مهارت خلبانی او در همراهی با قدرت ایمان و شجاعت گره های بسیاری را در دفاع مقدس از کار ارتش ایران گشود.

دوران پیروز جنگ نفت کش های جنگ تحمیلی شد؛ او در عملیات مروارید اسکله الامیه و البکر عراق را غرق کرد و به صادرات دریایی نفت عراق در روز های حساس جنگ پایان داد و البته این یکی از افتخار آفرینی های این جوان 32 ساله برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر استشهادیون، عباس همه دوران

امیر استشهادیون، عباس همه دوران