مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-22سياسي

قدردانی فریدون عباسی از برنامه های تحول آفرین در صندوق ذخیره فرهنگیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریدون عباسی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر نجف پور کردی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن قدردانی از اقدامات و برنامه های بنیادین و تحول گرا در مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان در یک سال اخیر .

- عضو کمیسیون انرژی مجلس در دیدار با مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن قدردانی از اقدامات و برنامه های بنیادین و تحول گرا در مجموعه صندوق در یک سال اخیر بر ضرورت تنوع بخشی به تولیدات پتروشیمی و ایجاد ارزش افزوده در پتروفرهنگ تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریدون عباسی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر نجف پور کردی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن قدردانی از اقدامات و برنامه های بنیادین و تحول گرا در مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان در یک سال اخیر بر ضرورت تنوع بخشی به تولیدات پتروشیمی و ایجاد ارزش افزوده در پتروفرهنگ تاکید کرد.

در این دیدار طرفین درخصوص پروژه های در دست اجرا و نیز طرح های و برنامه های صندوق گفتگو و تبادل نظر کردند و دکتر عباسی با اشاره به اهمیت و نقش صندوق ذخیره در بهبود معیشت فرهنگیان در دوران بازنشستگی بیان کرد: به دلیل تنوع و تعدد شرکت ها و کارخانه های اقتصادی و صنعتی در مجموعه صندوق ذخیره، ظرفیت های بالایی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فریدون عباسی از برنامه های تحول آفرین در صندوق ذخیره فرهنگیان

قدردانی فریدون عباسی از برنامه های تحول آفرین در صندوق ذخیره فرهنگیان