مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 00:052023-08-13اقتصادي

یکی از خشک ترین سالها در 50 سال اخیر/زنگ خطر بحران آب در قوچان به صدا درآمد


مدیر امور منابع آب شهرستان قوچان از به صدا در آمدن زنگ بحران آب در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال یکی از خشک ترین سال ها طی 50 سال گذشته بوده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور منابع آب شهرستان قوچان از به صدا در آمدن زنگ بحران آب در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال یکی از خشک ترین سال ها طی 50 سال گذشته بوده است.

محمد توزنده جانی یک شنبه 22 مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امسال میزان بارندگی قوچان در مقایسه با دوره آماری دراز مدت 35 درصد کاهش داشته است.

وی خاطرشان کرد: علیرغم اینکه از ابتدای سال آبی جاری تاکنون 5 میلیون و 490 هزار مترمکعب آورده آب به سد تبارک بوده اما طی این مدت خروجی آب بیش از 11 میلیون مترمکعب بوده است.

مدیر امور منابع آب شهرستان قوچان با تأکید بر اینکه حوزه آب بسیار مهم و چالش برانگیز است، عنوان کرد: عبور از این بحران علاوه بر رعایت جنبه های فنی و مدیریتی، برای اینکه مدیریت و فرهنگ صحیح مصرف آب اتفاق بیافتد مردم هم مسئولیت هایی برعهده دارند، بخش اعظم این فرهنگ سازی بر عهده رسانه است که می طلبد اتفاقات را به سطح جامعه انتقال دهند.

وی رفع معضلات حوزه مدیریت آب را با همکاری رسانه ها امکان پذیر دانست و گفت: خیلی وقت ها مردم بحران آب را می دانند اما خودخواهی باعث می شود هر فردی به فکر خودش بوده و برداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از خشک ترین سالها در 50 سال اخیر/زنگ خطر بحران آب در قوچان به صدا درآمد

یکی از خشک ترین سالها در 50 سال اخیر/زنگ خطر بحران آب در قوچان به صدا درآمد