مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 22:552023-08-12اقتصادي

توسعه صنعتی در سیستان و بلوچستان اولویت دولت است


وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه توسعه صنعتی در سیستان و بلوچستان اولویت دولت است، گفت: برای تحقق این امر همه دستگاه های صنعتی بسیج شده اند و سرمایه گذاری گسترده ای برای این پروژه تخصیص داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چابهار، عباس علی آبادی در بازدید از پروژه های چابهار گفت: پروژه شیرین سازی و نمک زدایی آب دریای عمان و انتقال آن به تمام شهرهای سیستان و بلوچستان و استان های شرقی کشور، پیشرفت 12درصدی داشته و با اعتبار 160 هزار میلیارد تومانی که برای آن تخصیص یافته، باعث خوشحالی است که به زودی کام مردم این دیار شیرین شود.

وی افزود: برای بازدید پروژه فوق استراتژیک انتقال آب دریای عمان به شهرها و استان های شرقی کشور برنامه های فشرده ای داشتیم و این آب شیرین و به تمام روستاها و شهرهای استان سیستان و بلوچستان منتقل می شود.

وی ادامه داد: انتقال آب به شهرها و روستاها موجب توسعه اشتغال و تولید می شود و می تواند رونق خوبی را به دنبال داشته باشد.

این مسئول بیان کرد: لوله گذاری خط انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان در مسیری قرار گرفته است که از مناطق تجمع جمعیت عبور کند تا نیاز آب استان تأمین شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: از قشرهای مختلف مردم و مسوولان درخواست همکاری و همراهی داریم تا پروژه به موقع اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنعتی در سیستان و بلوچستان اولویت دولت است

توسعه صنعتی در سیستان و بلوچستان اولویت دولت است