مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-03سياسي

گفتگوی بی پرده با متولی برگزاری مراسم ملی و انقلابی دراستان تهران


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران معتقد است، که اگرچه در نگاه های سیاسی تفاوت هایی وجود دارد ولی نباید به مناسبت های ملی و ایام الله نگاه جناحی وجود داشته باشد.

- ، گروه استان ها: 12 مرداد سالروز تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهانه ای شد، تا به گفتگو با حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس این نهاد در استان تهران بنشینیم که امید است به برخی سوالات مخاطبان عزیز پاسخ داده شود.

* برخی معتقد بوده اند که نیازی به این نهاد نیست و این مأموریت را برخی دستگاه های دیگر می توانند انجام دهند نظر شما در این رابطه چیست؟ برای پاسخ این سوال باید توجه داشت که طبق فرموده قرآن کریم یادآوری و بزرگداشت ایام الله یک وظیفه مهم دینی است و از طرفی تعظیم شعائر الهی از نشانه های تقوای دل ها دانسته شده است.

لذا پرداختن به مناسبت های دینی و انقلابی یک تکلیف مهم دینی و ملی است.

علاوه بر آن تمامی دستگاه های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای وظایف خاصی هستند و نهادی که برای تحقق آن تکلیف قرآنی پیش بینی شده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

از طرفی حضرت امام خمینی ره به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مدظله به عنوان کشتی بان این انقلاب الهی اگر سایر دستگاه ها را پاسخگوی این نیاز می دانستند چنین نهادی شکل نمی گرفت که در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی بی پرده با متولی برگزاری مراسم ملی و انقلابی دراستان تهران

گفتگوی بی پرده با متولی برگزاری مراسم ملی و انقلابی دراستان تهران