مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-05حوادث

بازرس ویژه قلابی قوه قضاییه در گلستان دستگیر شد


با ورود حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، فردی که مدعی بود بازرس ویژه قوه قضاییه در استان است، شناسایی و دستگیر شد.

- ایسنا/گلستان با ورود حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، فردی که مدعی بود بازرس ویژه قوه قضاییه در استان است، شناسایی و دستگیر شد.

رییس کل دادگستری گلستان پیش از ظهر شنبه 14 مرداد ماه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر این که فردی خود را بازرس قوه قضاییه معرفی و در صدد سوء استفاده است، با تلاش و پیگیری شبانه روزی کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان، این فرد شناسایی و دستگیر شد.

حیدر آسیابی با بیان این که این فرد با این ادعا که سمت ویژه ای در قوه قضاییه دارد و می تواند در پرونده ها اعمال نفوذ کند از مردم کلاهبرداری می کرد، افزود: پس از بررسی ها مشخص شد این فرد هیچ ارتباط یا آشنایی با دستگاه قضایی ندارد و بازنشسته یکی از دستگاه های اجرایی های استان است.

رییس کل دادگستری استان گلستان با توصیه به مراجعان دستگاه قضایی مبنی بر اینکه پرونده های خود را از مسیر قانونی دنبال کنند، بیان کرد: شماره 1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز، گزارش های مردم درباره کارچاق کن ها و متخلفان در حوزه های قضایی و دستگاه های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرس ویژه قلابی قوه قضاییه در گلستان دستگیر شد

بازرس ویژه قلابی قوه قضاییه در گلستان دستگیر شد