مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-09سياسي

اجرای فعالیت فرهنگی مبتنی بر اندیشه های امامین انقلاب


مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس بر ضرورت اجرای فعالیت فرهنگی مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب اسلامی تاکید کرد.

- ایسنا/فارس مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس بر ضرورت اجرای فعالیت فرهنگی مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب اسلامی تاکید کرد.

سعید یوسفی چهارشنبه 18 مرداد در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس با تاکید بر اجرای فعالیت فرهنگی مبتنی بر اندیشه های امامین انقلاب و تربیت معلم جوان انقلابی گفت: دانشجویان با مبانی اندیشه ناب اسلامی و راه و اندیشه امامین انقلاب اسلامی آشنا شوند.

مسئول بسیج دانشجویی فارس کرد: نقشه راه علمی و عملیاتی برای فعالیت های سالیانه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس تدوین شود.

سجاد صدیقی، مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور نیز در این مراسم با تاکید بر استفاده دانشجویان از ظرفیت های خود در زمینه نیازهای دینی، فرهنگی و علمی کشور اظهار کرد: دانشجو معلمان با شناخت دقیق از فضای کنونی در عرصه علم و فناوری به زمینه های مختلف توجه کنند.

او، تأمین و تربیت معلمان، مدیران، مربیان، کارکنان و پژوهشگران مؤمن و متعهد، معتقد به مبانی دینی و ارزش های اسلامی و انقلابی، دارای فضائل اخلاقی و ارزش های والای انسانی، کارآمد و توانمند در تراز جمهوری اسلامی را از اهداف دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فعالیت فرهنگی مبتنی بر اندیشه های امامین انقلاب

اجرای فعالیت فرهنگی مبتنی بر اندیشه های امامین انقلاب