مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-07سياسي

طرح تایید کیفیت و گارانتی محصولات پارک فناوری پردیس رونمایی شد


طرح نشان تجاری پارک فناوری پردیس در دو بخش تایید و تضمین کیفیت (گارانتی) محصولات تولید شده در پارک فناوری پردیس با حضور معاون علمی رییس جمهور رونمایی شد.

- طرح نشان تجاری پارک فناوری پردیس در دو بخش تایید و تضمین کیفیت (گارانتی) محصولات تولید شده در پارک فناوری پردیس با حضور معاون علمی رییس جمهور رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، امروز 16 مرداد ماه طرح نشان تجاری پارک فناوری پردیس در دو بخش گواهینامه تایید و تضمین کیفیت (گارانتی) محصولات شرکت های عضو پارک فناوری پردیس در سالن همایش های این پارک رونمایی شد.

در این آیین که با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مجید بهزادپور رییس کل بیمه مرکزی، مهدی صفاری نیا، رییس پارک فناوری پردیس و جمعی از فناوران شرکت های عضو پارک فناوری پردیس برگزار شد، گواهینامه تایید و تضمین کیفیت تعدادی از محصولات دانش بنیان شرکت های عضو پارک به مدیران عامل شرکت ها اهدا شد.

نشان تجاری پارک فناوری پردیس در دو سطح ارائه شده است.

بخش اول تایید کیفیت محصولات در سه سطح برنزی، نقره ای و طلایی که پس از بررسی های تخصصی اعطاء می گردد و شرکت ها می توانند این نشان را (Made In PTP) روی محصول خود درج نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تایید کیفیت و گارانتی محصولات پارک فناوری پردیس رونمایی شد

طرح تایید کیفیت و گارانتی محصولات پارک فناوری پردیس رونمایی شد