مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:052023-07-24سياسي

کنکور تنها یک ایستگاه زندگی است/عمر خود را به مدرگ گرایی نفروشیم


رییس بنیاد ملی نوجوان با بیان اینکه کنکور تنها یک ایستگاه زندگی است، گفت: نباید عمر خود را به مدرک گرفتن و مدرک گرایی بفروشیم و هدف از دانشگاه نیز تنها علم آموزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حامد تقدیری یکشنبه شب در مراسم عزاداری ویژه نوجوانان بیرجندی که در حسینیه شهدای دانش آموز برگزار شد، اظهارکرد: یکی از درس های محرم موضوع ارزش و سود کارها است.

رییس بنیاد ملی نوجوان با تأکید بر اینکه اگر چیزی را بالاتر از قیمت آن به فروش برسانیم، سود کرده ایم، بیان کرد: بهای جسم و جان ما بهشت است و نباید آن را به کمتر از این میزان بفروشیم و این یک درس بزرگ از قیام عاشورا است.

تقدیری بیان کرد: نوجوانان ما باید توجه داشته باشند که زندگی خود حتی به چیزی چون کنکور نباید بفروشند که چرا که کنکور تنها یکی از ایستگاه های زندگی و همه آن نیست.

وی با اشاره به اینکه کنکور همه زندگی نیست، ادامه داد: هدف از دانشگاه نیز نه مدرک گرایی که علم آموزی است و در غیر اینصورت عمرپربهای خود را به گرفتن مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و نهایت یک استخدام فروخته ایم.

رییس بنیاد ملی نوجوان با تأکید بر اینکه امام حسین (ع) خود را به خدای بی نهایت فروخت، یادآور شد: از این جهت نیز خداوند امام حسین (ع) را بزرگ کرد بعد از هزار و 400 سال هنوز غم شهادت ایشان در دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور تنها یک ایستگاه زندگی است/عمر خود را به مدرگ گرایی نفروشیم

کنکور تنها یک ایستگاه زندگی است/عمر خود را به مدرگ گرایی نفروشیم