مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 19:002023-08-08سياسي

اکبر طبری به مرخصی طولانی نرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به تازگی حمید رسایی مدعی شده که برخلاف اطلاع رسانی های انجام شده در خصوص پرونده اکبر طبری، این فرد به مرخصی طویل المدت رفته، - برخلاف ادعای حمید رسایی، اکبر طبری هیچگاه به مرخصی طولانی مدت نرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به تازگی حمید رسایی مدعی شده که برخلاف اطلاع رسانی های انجام شده در خصوص پرونده اکبر طبری، این فرد به مرخصی طویل المدت رفته، این درحالی است که بررسی وضعیت او در زندان نشان می دهد اکبر طبری هیچگاه مرخصی طویل المدت نداشته است.

اکبر طبری پس از گذراندن 45 ماه زندان با استفاده از حق قانونی خود نسبت به برخی از عناوین اتهامی اش درخواست اعاده دادرسی کرد و شعبه یک دیوان عالی کشور نیز در دو مورد از عناوین اتهامی (سردستگی شبکه ارتشاء و جعل اسناد) با توجه به مستندات ارائه شده از سوی وکلای متهم، نقض در پرونده را اعلام کرد.

در طول مدتی که درخواست اعاده دادرسی طبری در حال بررسی بود، وی براساس قانون و به صورت موقت و با سپردن وثیقه 300 میلیارد تومانی از زندان خارج شد تا پرونده های قضایی او تعیین تکلیف و نهایی شود.

نهایتاً در تاریخ سی تیر ماه جاری و پس از آنکه دادگاه هم عرض رسیدگی کننده حکم دوازده و نیم سال حبس و 74 ضربه شلاق را برای اکبر طبری صادر کرد، دیوان عالی کشور نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکبر طبری به مرخصی طولانی نرفته است

اکبر طبری به مرخصی طولانی نرفته است