مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-08اقتصادي

ساخت پتروشیمی سنقر سرعت می گیرد


مدیرعامل صنایع شیمیایی نگین سنقر از تلاش برای افزایش سرعت اجرای این پروژه خبر داد و ابراز امیدواری کرد، تا پایان سال 1402 پتروشیمی سنقر پیش راه اندازی شود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل صنایع شیمیایی نگین سنقر از تلاش برای افزایش سرعت اجرای این پروژه خبر داد و ابراز امیدواری کرد، تا پایان سال 1402 پتروشیمی سنقر پیش راه اندازی شود.

یوسف شریفی، امروز (17 مرداد) در جمع خبرنگاران از حل مشکلات و چالش های پیش روی این پروژه در ابعاد مختلف از تعیین تکلیف پیمانکار پروژه تا تامین تجهیزات خارجی مورد نیاز آن خبر داد و گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی انجام شده و خصوصا از مهر ماه تحولات و پیشرفت پتروشیمی سنقر چشمگیر خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما تسریع در روند اجرای این طرح است و اجازه نمی دهیم روند کارها به تاخیر بیافتد.

مدیرعامل صنایع شیمیایی نگین سنقر اشاره ای هم به وضعیت پروژه داشت و خاطرنشان کرد: پیشرفت پروژه در مجموع بخش ها حدود 45 درصد و در بخش عملیاتی پروژه 41 درصد است.

شریفی یکی از مهمترین ملزومات پتروشیمی سنقر را تامین تجهیزات آن برشمرد و اظهار کرد: 80 درصد تجهیزات از تولیدات داخل تامین می شود و برای 20 درصد تجهیزات وارداتی نیز اقداماتی خوبی انجام شده و امیدواریم بتوانیم ظرف سه ماه آینده این تجهیزات را نیز تحویل بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پتروشیمی سنقر سرعت می گیرد

ساخت پتروشیمی سنقر سرعت می گیرد