مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-16سياسي

برگزاری مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه اوخر مردادماه


سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزاری بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه در اواخر مرداد ماه در تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) در صیانت از استقلال، امنیت ملی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در تهران پایتخت ایران اسلامی، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طلیعه مجمع، آیه شریفه نصر من الله و فتح قریب و شعار آن آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی انتخاب شده است؛ افزود: در این مجمع رؤسای قوا، رییس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل سپاه و تعدادی دیگر از مسئولین کشوری و لشکری سخنرانی و به تبیین و تحلیل موضوعات مهم بین المللی منطقه ای و ملی خواهند پرداخت.

سردار شریف تبیین اهداف و برنامه های آینده سپاه از جمله برنامه 5 ساله هفتم و فرمان اعتلای بسیج را از دیگر محورهایی دانست که در این مجمع به آن پرداخته می شود.

سخنگوی سپاه در پایان تاکید کرد: این مجمع فرصت مغتنم و ارزشمندی است تا سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، بیعت با مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و وفاداری به ملت شریف و قهرمان ایران را تجدید و مورد تاکید قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه اوخر مردادماه

برگزاری مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه اوخر مردادماه