مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-07فرهنگي

هشتمین پایتخت کتاب ایران شهریور معرفی می شود


معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری رویداد معرفی و انتخاب پایتخت کتاب ایران با اعلام نامزد های کسب این عنوان، گفت: هشتمین پایتخت کتاب ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست خبری هشتمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اسماعیل جانعلی پور، مدیرکل دفتر مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دوشنبه 16 مرداد در ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست احمدوند با اشاره به روند راه یابی شهرها به مرحله نیمه نهایی رویداد پایتخت کتاب گفت: حدود 105 شهر وارد این رقابت شدند که 76 شهر به طور کامل مراحل ارسال مدارک و ثبت نام را طی کردند و در نهایت 12 شهر به عنوان شهرهای دوستدار کتاب انتخاب شدند.

از 24 استان، متقاضی داشتیم که فراگیری خوبی در کشور است و این نشان دهنده اهمیت موضوع کتاب در شهرهای مختلف است.

وی افزود: از دبیرخانه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران و اعضای شورا و هیأت داوری و همکاران اداره کل مجامع و دستگاه های مختلفی که در این کار همکاری کردند تشکر کنم.

24 مرداد ماه طی مراسمی در برج آزادی، با حضور مسئولان و نمایندگان این 12 شهر، به طور رسمی رقابت نهایی بین 12 شهر برای معرفی پایتخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین پایتخت کتاب ایران شهریور معرفی می شود

هشتمین پایتخت کتاب ایران شهریور معرفی می شود