مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-01اجتماعي

صفر تا صد تصمیماتی که برای مرزهای شلمچه و چذابه در ایام اربعین گرفته شد


همه پای کار آمدند تا امکانات و شرایط لازم برای سفر زوار اربعین حسینی به عتبات عالیات در مرزهای خوزستان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با نزدیک شدن به اربعین حسینی، همه پای کار آمدند تا امکانات و شرایط لازم برای زوار سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مرزهای خوزستان فراهم شود.

در همین راستا، احمد وحیدی وزیر کشور به منظور بازدید از مرزهای شلمچه و چذابه برای خدمات رسانی بهتر به زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی سال 1402 به استان خوزستان سفر کرد.

  حضور در جلسه ستاد اربعین حسینی استان خوزستان و بررسی آخرین روند اقدامات انجام شده در محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه، خدمت رسانی مواکب و آماده سازی زیرساخت ها در این دو مرز از دیگر برنامه های سفر وزیر کشور به خوزستان بود.

احمد وحیدی، وزیر کشور پس از ورود به خوزستان و مرز چذابه با همراهی عبدالامیرالشمری وزیر کشور عراق و علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان وارد مرز این کشور شد.

وی در مرز چذابه از زیرساخت ها و آخرین اقدامات انجام شده برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی بازدید کرد و آنها را مورد قرار داد.

بازدید از روند آماده سازی مرز شلمچه وزیر کشور در بازدید از مرز چذابه در شهرستان دشت آزادگان،در جریان اقدامات صورت گرفته در این مرز زمینی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد تصمیماتی که برای مرزهای شلمچه و چذابه در ایام اربعین گرفته شد

صفر تا صد تصمیماتی که برای مرزهای شلمچه و چذابه در ایام اربعین گرفته شد