مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 00:302023-07-27فرهنگي

چرا عطاران، ضرغامی و یکتا ناصر تیتر خبری شدند؟


بدرقه پیکر ایرج تقی پور و بیژن سراجی، درگذشت یک بازیگر و یک خواننده، اعلام سینماهای پرفروش کشور، برگ برنده یکتا ناصر، توقف سریال فخیم زاده و چالش های سریال جدید عطاران، - اظهارات ضرغامی درباره شجریان، هنگامه قاضیان و منوچهر آتشی، وضعیت سلامت رضا بنفشه خواه، واکنش هایی به هتک حرمت قرآن، تورهای کنسرت همایون شجریان، علیرضا قربانی، حمید متبسم و کیهان کلهر در خارج از ایران، ثبت بافت تاریخی شیراز، ساخت یک بازار جدید در کرمان و حواشی آن، تخریب کاشی های مسجد وکیل شیراز، ثبت نام اربعین و چند کشف تاریخی مهم گزیده اخبار فرهنگی هنری این هفته بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این هفته پیکر بازیگر جوان تئاتر و سینما نیز پنجم مردادماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

درگذشت یک بازیگر و یک خواننده همچنین که چندین دهه از برجسته ترین خواننده های پاپ کلاسیک آمریکایی بود، در فاصله دو هفته تا تولد 96 سالگی از دنیا رفتند.

اکران فیلم جدید نوید محمودی و خبری از فیلم جدید حمید بهرامیان در ادامه، قرارداد اکران فیلم سینمایی آخرین تولد به کارگردانی اعلام سینماهای پرفروش کشور به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه کنندگی رضا محقق از 11 مرداد در سینماهای فرانسه اکران عمومی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عطاران، ضرغامی و یکتا ناصر تیتر خبری شدند؟

چرا عطاران، ضرغامی و یکتا ناصر تیتر خبری شدند؟