مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 20:502023-07-25فرهنگي

«جدال نار با نور» کلید خورد/انگشت اتهام به سمت رژیم صهیونیستی است


نمایشگاه آثار هنرمندان در محکوم کردن جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم با عنوان «جدال نار با نور» عصر سه شنبه سوم مردادماه در گالری عالی حوزه هنری افتتاح شد.

- نمایشگاه آثار هنرمندان در محکوم کردن جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم با عنوان جدال نار با نور عصر سه شنبه سوم مردادماه در گالری عالی حوزه هنری افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر گفت: بعد از اتفاق توهین به ساحت قرآن، احساس کردیم بهترین عنصری که می تواند در محدوده زمانی کم و واکنش سریع، خروجی مؤثری داشته باشد هنر است و طبیعتاً نیز زبان جهانی کارتون و پوستر را قابل فهم تر دانستیم و اساساً به واسطه چاشنی طنزی که دارد، از رسانندگی سریع تر و گزنده تر و آنی تر برخوردار است و به همین دلیل آن را انتخاب کردیم.

وی بیان کرد: هنرمندان نیز مایل به انجام کاری بودند و فرصت مغتنمی فراهم شد تا با عزیزان همدل و همراه، مجموعه ای را ظرف کمتر از سه روز جمع کنیم.

با وجودی که همچنان آثاری به دست مان می رسد اما در این نمایشگاه 65 اثر شامل کاریکاتور، کارتون و پوستر به نمایش گذاشته ایم.

پذیرای آثار هستیم و آنها را به صورت تجمیعی در فضای مجازی و سایت ایران کارتون در قالب پی دی اف و سایز اصلی به نمایش گذاشته ایم و با 31 استان مکاتبه کردیم تا از این آثار بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جدال نار با نور» کلید خورد/انگشت اتهام به سمت رژیم صهیونیستی است

«جدال نار با نور» کلید خورد/انگشت اتهام به سمت رژیم صهیونیستی است