مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-01بين الملل

انتشار اطلاعات جدید حماس از اسیر ارتش صهیونیستی


گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، امروز (سه شنبه) در نهمین سالگرد به اسارت در آمدن «هدار گولدن» افسر ارتش رژیم صهیونیستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، هدار گولدن در جریان جنگ 51 روزه غزه در جولای سال 2014 در حالی که 26 روز  از آغاز جنگ می گذشت، طی عملیاتی به اسارت نیروهای شاخه نظامی حماس در آمد.

در جریان این جنگ سهمگین علاوه بر هدار گولدن سه نظامی دیگر به نام های آبراهام منگستو ، هشام السید و شائول آرون نیز به اسارت نیروهای عزالدین قسام در آمدند.

حماس نام عملیات 51 روزه را العصف المأکول (کاه جویده شده) نام نهاده است که اشاره به سوره فیل و حمله پرندگان ابابیل به سپاه فیل سوار ابرهه دارد.

عزالدین قسام در بیانیه امروز خود گفت: در چنین روزی هدار گولدن در بیست و ششمین روز از عملیات العصف المأکول به اسارت در آمد؛ زمانی که گروهی از عزالدین قسام مقابل نیروهای ارتش اشغالگر صهیونیست ایستادند را که به عمق دو کیلومتری شرق شهر رفح واقع در جنوب غزه وارد شده بودند.

مبارزان ما طوری عمل کردند که نهادهای نظامی رژیم اشغالگر از تحلیل آن چه که اتفاق افتاد همچنان عاجز است .

به گفته شاخه نظامی جنبش حماس، در آگوست 2014 نیورهای عزالدین قسام توانستند از ارتش صهیونیستی کشته و زخمی به جا بگذارند و دشمن نیز اذعان کرد که یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اطلاعات جدید حماس از اسیر ارتش صهیونیستی

انتشار اطلاعات جدید حماس از اسیر ارتش صهیونیستی