مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-19سياسي

در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری چه گذشت؟


تصمیم گیری در خصوص احداث کتابخانه در محله منظریه شهرکرد، تغییر کاربری زمین کتابخانه رودکی، ساخت کتابخانه در شهرهای بدون کتابخانه بازفت و دستنا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در این نشست گفت: در سفر رییس جمهور بودجه ای برای ساخت کتابخانه در شهر بازفت در نظر گرفته شد که در همین رابطه چند زمین معرفی شد اما به دلیل اینکه موقعیت مناسب برای اهالی شهر نداشت، رد شده است.

احمد فرهادی بابادی افزود: با وجود اینکه ده ها جلسه در این خصوص گرفته شد اما به تازگی فردی خیّر، 209 مترمربع زمین برای احداث این کتابخانه اهدا کرده است که تلاش می شود بعد از طی مراحل قانونی از شهرداری و فرمانداری عملیات اجرایی طرح آغاز شود.

وی در ادامه به گزارشی از فعالیت های این اداره کل نیز اشاره و تصریح کرد: طی 2 ماه اخیر، یک هزار و 568 فعالیت فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان در 18 محور در قالب های متفاوت کتابخوانی و نقد کتاب برگزار شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دوازدهمین جشنواره کتابخانه رضوی از دیگر برنامه های مهم این اداره کل است که در قالب های کتابخوانی، دلنوشته و پویش برگزار می شود و به دلیل استقبال خوبی که از این برنامه شده مهلت شرکت در آن تا یکم مهرماه تمدید ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری چه گذشت؟

در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری چه گذشت؟