مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:312023-08-06سياسي

خانواده های معظم شهدا بهترین آمران به معروف هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با همسر شهید مدافع حرم حسین علیخانی در منزل وی، اظهار داشت: حفظ حرمت بانوان و حریم آمران به معروف و ناهیان از منکر در اولویت کار پلیس بوده و در این خصوص با قاطعیت عمل خواهیم کرد.

  وی با اشاره به واجب بودن فریضه امر به معروف و نهی از منکر، ادامه داد: هرکسی در این مسیر قدم بردارد در واقع به سنت رسول خدا و ائمه اطهار عمل کرده است، کما اینکه امام حسین (ع) نیز برای احیای این سنت قیام کرد و به شهادت رسید.

  سردار حاجیان همچنین با اشاره به اهمیت مسئله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، خاطرنشان کرد: خانواده های معظم شهدا و به خصوص شهدای مدافع حرم بهترین آمران به معروف هستند و پلیس هم با قاطعیت از آن ها دفاع و حمایت می کند.

  فرمانده انتظامی استان با اشاره به اهمیت کار شهدای مدافع حرم، خاطرنشان کرد: این افراد برای امنیت کشور و دور ماندن نگاه دشمنان از زنان و دختران این مرز و بوم ، جان با ارزش خود را تقدیم کردند؛ بنابراین امروز همه ما وظیفه داریم پاسدار حریم و حافظ امنیت خانواده آن ها باشیم.

  وی ادامه داد: پلیس به عنوان مجری قانون همواره حافظ امنیت و ارزش های جامعه بوده و همکاران ما با جان و دل برای آسایش شهروندان تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های معظم شهدا بهترین آمران به معروف هستند

خانواده های معظم شهدا بهترین آمران به معروف هستند