مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-23سياسي

طحان نظیف: انتخابات مجلس با قانون جدید اجرا می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات شامل 57 ماده است که بر سر 56 ماده آن هیچگونه اختلاف نظری وجود نداشت؛ - سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به حذف بند مربوط به انتخابات تناسبی از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس گفت: با حذف این بند زمینه اجرایی شدن اصلاحیه قانون انتخابات کشور از امروز فراهم شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات شامل 57 ماده است که بر سر 56 ماده آن هیچگونه اختلاف نظری وجود نداشت؛ اختلاف نظر فقط بحث برگزاری انتخابات به صورت تناسبی در شهر تهران بود.

وی تاکید کرد: امروز در مجلس شورای اسلامی بند اختلافی حذف شد و زمینه اجرایی شدن اصلاحیه قانون انتخابات کشور از امروز فراهم شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 11 اسفندماه در سراسر کشور در حالی برگزار می شود که در بهار امسال، مجلس طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را مصوب کرد، اما به دلیل اشکالاتی که هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ماده مربوط به برگزاری انتخابات تناسبی گرفته بود، روند قانونگذاری آن نیمه تمام ماند و به کمیسیون امور داخلی کشور و شورا های مجلس بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طحان نظیف: انتخابات مجلس با قانون جدید اجرا می شود

طحان نظیف: انتخابات مجلس با قانون جدید اجرا می شود