مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-07سياسي

لزوم رفع مشکلات خانه مطبوعات بوشهر/ خانه احزاب فعال می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم رفع مشکلات خانه مطبوعات گفت: خانه احزاب بوشهر فعال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات ظهر شنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران استان بوشهر با بیان اینکه خبرنگاران مجاهدان عرصه نبرد جنگ نرم هستند اظهار داشت: از تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه های استان بوشهر که با مجاهدت و تلاش خود زمینه توسعه و آرامش استان را فراهم می سازند قدردانی می کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: امروز جهاد تبیین امری ضروری است و خبرنگاران نقش ویژه ای در این موضوع مهم ایفا کرده و خدمات نظام را مستمر به جامعه اطلاع رسانی می کنند.

وی افزود: بنده همیشه سعی و تلاش کرده ام که حامی و همراه رسانه ها و خبرنگاران استان در دولت و دستگاه های اجرایی استان باشم و در بررسی مسائل و مشکلات آنان در حد توان اقدام و پیگیری لازم انجام دهم.

پورات به جایگاه و نقش مهم و تأثیرگذار خبرنگاران و روزنامه نگاران در رشد و پویایی جامعه و شکل دهی افکار عمومی اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و روزنامه نگاران به دلیل مسئولیت خطیری که برعهده دارند در عین حال با مشکلات عدیده ای نیز مواجه هستند که ضرورت دارد دستگاه های ذیربط عنایت و حمایت بیشتری برای حل این مشکلات از خود نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع مشکلات خانه مطبوعات بوشهر/ خانه احزاب فعال می شود

لزوم رفع مشکلات خانه مطبوعات بوشهر/ خانه احزاب فعال می شود