مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-22سياسي

بیش از 30 تقاطع در شهرکرد نیاز به اصلاح هندسی دارد


شهرکرد_رییس شورای اسلامی شهرکرد گفت: بیش از 30 تقاطع در شورای ترافیک استان و شهرستان مصوبه اخذ کرده است و نیاز به اصلاح هندسی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی حیدری امروز سه شنبه در دومین بازدید اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهری شهرکرد به همراه جمعی از شهروندان و اصحاب رسانه با هدف اطلاع رسانی از پیشرفت فیزیکی و پروژه های عمرانی شهرداری شهرکرد، اظهار کرد: پروژه اتصال جاده نمایشگاه به میدان حضرت قمربنی هاشم (ع) سال جاری آغاز شده است.

وی افزود: در این پروژه 40 هزار مترمربع شامل پنج هزار سرویس خاکبرداری و نخاله برداری و 64 هزار مترمکعب، خاک ریزی و دپوی شن خاکی و سنگ انفجاری انجام شد.

رییس شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: در قالب این پروژه هشت هزار و 500 مترمربع زیرسازی شامل پخش شن خاکی، سنگ انفجاری و آب و غلتک انجام شد و در مجموع پیشرفت فیزیکی 40 درصد و اعتبارات آن به صورت امانی بوده است.

حیدری با اشاره به پروژه بقعه های آرامستان، تصریح کرد: شهرداری شهرکرد در راستای ساماندهی مشاغل واقع در آرامستان و ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان، اقدام به احداث غرفه های خدماتی جدید از طریق مشارکت با سرمایه گذاری در قالب قرارداد BOLT کرده است، این سه غرفه خدماتی جدید شامل گل فروشی، سنگ تراشی و تشریفات واقع در آرامستان بهشت رحمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 30 تقاطع در شهرکرد نیاز به اصلاح هندسی دارد

بیش از 30 تقاطع در شهرکرد نیاز به اصلاح هندسی دارد