مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 18:252023-07-30اقتصادي

شبکه برق خوزستان در پایداری کامل است‎


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: برق رسانی مستمر به مشترکان در این استان تداوم داشته که نشان می دهد مدیریت شبکه برق و همکاری مشترکان در مدیریت مصرف، - در مسیر درستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود دشت بزرگ بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه مدیریت مصرف برق خوزستان بیان کرد: برق رسانی مستمر به مشترکان با وجود وقوع دماهای 50 درجه در این استان تداوم داشته که نشان می دهد مدیریت شبکه برق و همکاری مشترکان در مدیریت مصرف، در مسیر درستی قرار دارد.

وی با بیان اینکه مصرف شبکه برق خوزستان در کانال هشت هزار و 500 مگاوات است و در شبانه روز گذشته پیک مصرف برق نسبت به مدت مشابه در سال قبل، 4.

4 رشد داشته است، افزود: در 23 تیرماه سال جاری پیک مصرف تاریخ شبکه برق خوزستان شکست و به هشت هزار و 991 مگاوات رسید اما با تدابیر اندیشیده شده، خاموشی در شبکه رخ نداد و تأمین برق نیز پایدار بود.

دشت بزرگ با بیان اینکه خاموشی های نقطه ای و ساعتی اگر در شبکه رخ می دهد به علت بروز حادثه در تجهیزات و مدت زمان مورد نیاز برای انتقال بار است، تصریح کرد: نیروهای عملیاتی و تعمیراتی در آماده باش کامل هستند تا در کوتاه ترین زمان ممکن حوادث ناخواسته ای را که در شبکه به علت شدت گرما و پرباری در تجهیزات رخ می دهد، برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه برق خوزستان در پایداری کامل است‎

شبکه برق خوزستان در پایداری کامل است‎