مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 07:202023-07-29سياسي

اعلام دو فرایند جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی


دانشگاه علمی کاربردی علاوه بر جذب مدرس به شیوه اعلام فراخوان و بررسی صلاحیت های عمومی و اختصاصی متقاضیان به روش برگزاری آزمون و مصاحبه، با تدریس397 مدرس تجربی خبره در هیأت ممیزه این دانشگاه موافقت کرد.

- دانشگاه علمی کاربردی علاوه بر جذب مدرس به شیوه اعلام فراخوان و بررسی صلاحیت های عمومی و اختصاصی متقاضیان به روش برگزاری آزمون و مصاحبه، با تدریس397 مدرس تجربی خبره در هیأت ممیزه این دانشگاه موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیأت ممیزه دانشگاه علمی کاربردی در جلسه اخیر خود، از مجموع 63 پرونده در دو گروه فرهنگ و هنر ، مدیریت و خدمات اجتماعی تعداد 28 پرونده متقاضیان تدریس خبره یا تجربی گروه فرهنگ و هنر در حوزه های تخصصی طراحی و دوخت، هنرهای نمایشی و روابط عمومی و 35 پرونده گروه مدیریت و خدمات اجتماعی در حوزه های تخصصی مدیریت دفاعی و علوم انتظامی، خدمات مهمانداری و گردشگری، آرایش و پیرایش ، تربیت بدنی، مدیریت، امداد و سوانح و گمرک را پس از بررسی مورد تأیید قرار داد.

بر این اساس، تاکنون جمعا تدریس 397 متقاضی تدریس خبره تجربی در حوزه های مختلف دانشگاه علی و کاربردی مورد موافقت قرار گرفته است.

علاوه بر پذیرش مدرس تجربی و خبره توسط دانشگاه علمی کاربردی، این دانشگاه از سال 95 برنامه ارزیابی و بررسی صلاحیت علمی مدرسان این دانشگاه را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام دو فرایند جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی

اعلام دو فرایند جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی