مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-22حوادث

حوادث ترافیکی شب گذشته اصفهان 3 فوتی و 9 مصدوم داشت


سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از فوت سه نفر و مصدومیت 9 نفر دیگر در 2 حادثه ترافیکی شب گذشته در استان اصفهان خبر داد.

- عباس عابدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ترافیکی در استان اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت 21 و 56 دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه 2 خودروی پژو پارس و رانا با یکدیگر برخورد کرده اند، اضافه کرد: این حادثه در اتوبان دستجردی قبل از ورودی شاهد سپاهان شهر لاین به سمت بهارستان گزارش شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت 7 نفر که همگی مرد و از 18 تا 55 سال سن داشتند، ادامه داد: سه واحد امدادی برای این حادثه اعزام شد که مصدومان را به بیمارستان های الزهرا و فارابی منتقل کردند.

وی همچنین به حادثه ترافیکی دیگری در اصفهان اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت یک و 47 دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

عابدی اضافه کرد: در این حادثه یک دستگاه پژو با لاستیک زاپاس رها شده وسط اتوبان چمران روبه روی پل بعثت برخورد کرده و پس از آن منحرف شده و به شدت به درخت و گاردریل نیز برخورد کرده است.

وی گفت: این حادثه 2 مصدوم خانم 50 ساله و آقای 25 ساله داشت و متأسفانه سه نفر آقای 30 ساله، خانم 60 ساله و آقای 80 ساله نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث ترافیکی شب گذشته اصفهان 3 فوتی و 9 مصدوم داشت

حوادث ترافیکی شب گذشته اصفهان 3 فوتی و 9 مصدوم داشت