مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 18:302023-07-31سياسي

اعلام برائت علمای اهل سنت استان بوشهر از هتک حرمت به قرآن کریم


جمعی از علمای اهل سنت استان بوشهر با صدور بیانیه های جداگانه به محکومیت اهانت به قرآن پرداختند و این حرکت را مخالف آزادی بیان دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، در پی هتک حرمت به قرآن کریم در شهر استکهلم سوئد، شیخ حمزه کردی امام جمعه اهل سنت جزیره شمالی، حسن بازدار امام  جمعه گوده (توابع کنگان) و عضو شورای روحانیت، محمد انزاری امام جمعه شهر نخل تقی و مشاور فرماندار عسلویه و جابر ذعاب امام جمعه اهل سنت جزیره جنوبی بخش ریگ شهرستان گناوه از علمای اهل سنت استان بوشهر ضمن صدور بیانیه های جداگانه این اهانت را محکوم کردند.

در بخشی از بیانیه امام جمعه اهل سنت جزیره شمالی آمده است: از زمان بعثت پیامبر اسلام (ص) و نزول اولین آیات قرآن کریم، دشمنی دشمنان اسلام و آزادی بر پیامبر و امت مسلمان شروع شده و تا به امروز هم ادامه دارد و تا دنیا دنیا هست قطعاً این عداوت و دشمنی خواهد بود.

شیخ حمزه کردی در بخش دیگری از بیانیه خود آورده است: اسلامی که دشمنان آن نمی خواستند از مکه به بیرون منتشر شود، بر تمام دنیا درخشیدن گرفت و ظلم و بی عدالتی را از بین برد.

وی در بخش پایانی این بیانیه ضمن محکومیت این عمل ننگین اضافه کرده است: امروز بعضی از ابوجهل های زمان به بهانه آزادی بیان و آزادی بشر بزرگ ترین خیانت را به آزادی بیان و آزادی بشر انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برائت علمای اهل سنت استان بوشهر از هتک حرمت به قرآن کریم

اعلام برائت علمای اهل سنت استان بوشهر از هتک حرمت به قرآن کریم