مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-13بين الملل

مخالفت شدید تل آویو با ایجاد کنسولگری سعودی در قدس اشغالی


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت که هرگز به عربستان سعودی اجازه دایر کردن هرگونه نمایندگی دیپلماتیک در فلسطین اشغالی را نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایلی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت که تل آویو اجازه دایر شدن هیچ گونه نمایندگی دیپلماتیک از سوی عربستان سعودی در رام الله و قدس اشغالی را نمی دهد.

او در گفت و گو با رادیو 13 رژیم صهیونیستی، در پاسخ به قصد عربستان سعودی برای تعیین سفیر در فلسطین و باز کردن کنسولگری در قدس اشغالی گفت: آن ها با ما هماهنگ نکرده اند و از این رو هرگز اجازه نمی دهیم هیچ نمایندگی دیپلماتیکی از هر نوع آن دایر شود .

منابع خبری فلسطین بعد از ظهر دیروز، شنبه خبر دادند که عربستان سعودی نخستین سفیر خود را در تشکیلات خودگردان فلسطین تعیین کرده است.

طبق این خبر نایف بن بندر السدیری به عنوان سفیر فوق العاده، تام الاختیار و غیرمقیم (آکردیته) در رام الله و سرکنسول سعودی در قدس اشغالی، استوارنامه خود را به مجدی الخالدی مشاور دیپلماتیک محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تقدیم کرده است.

  ایلی کوهن در این خصوص افزود: سعودی ها می خواهند به فلسطینی ها این پیام را برسانند که آن ها را فراموش نکرده اند، اما به کشورها اجازه نمی دهیم که کنسلوگری باز کنند، این با رأی و نظر ما یکی نیست؛ موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شدید تل آویو با ایجاد کنسولگری سعودی در قدس اشغالی

مخالفت شدید تل آویو با ایجاد کنسولگری سعودی در قدس اشغالی