مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-20سياسي

دشمنان ملت ایران را نمی شناسند


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از گذشت 45 سال هنوز ملت ایران و خصیصه های عاشورایی آنها را نمی شناسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سلامی پیش از ظهر یکشنبه در کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با اتحاد و انسجام هم قسم شدند تا ملت ایران را در ارائه مستحکم خود متزلزل نشان دهند در حالی که این ملت کارآزموده و آبدیده تر از آن است که اسیر دست توطئه های دشمنان شود.

وی تصریح کرد: آنها نمی توانند نور خدا را خاموش کنند بلکه عظمت نور الهی به حدی است که شیاطین و مستکبران را می سوزاند و هرگز اجازه نمی دهد تا آنها به هدف های شوم و نیات پلید خود دست پیدا کنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران مجاهدانه 45 سال است که همه فرعونیان زمان را اعم از غرب و شرق کنار زده تا اهداف نورانی اسلام و کتاب قرآن را تحققی عینی ببخشد و در این بین با تقدیم شهدایی والامقام سعی کرده تا عزت و عظمت این سرزمین را حفظ و صیانت کند.

سردار سلامی تمام اداوت ها و کینه توزی دشمن را بی سرانجام و فاقد اعتبار دانست و افزود: همان طوری که رسالت انبیای الهی باز کردن غل و زنجیر از پای انسان های آزاده بود، این انقلاب نیز غل و زنجیر شیاطین را از دست و پای این ملت باز کرده تا نفسی راحت کشیده و در مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان ملت ایران را نمی شناسند

دشمنان ملت ایران را نمی شناسند