مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-22سياسي

استاندار زنجان، رییس برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز شد


محسن افشارچی استاندار زنجان با حکم حجت الاسلام محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور، به عنوان رییس برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارس فارس از زنجان، با عنایت به موافقت هیات امنای ستاد اقامه نماز مبنی بر برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز با عنوان ”نماز و نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، دانشگاه و مسجد“ در استان زنجان، آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه به همراه محسن افشارچی استاندار زنجان، با حجت الاسلام محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور  دیدار و گفت وگو کرد.

این دیدار با حضور قائم مقام، معاونین و مدیران ستاد اقامه نماز و مدیر ستاد اقامه نماز استان زنجان برگزار و انتظارات رییس ستاد اقامه نماز از استاندار و مسوولین برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز مطرح شد.

حجت الاسلام قرائتی در این جلسه با تاکید بر اختصاص خط ویژه برای نماز مدارس و دانشگاهها بویژه دانشگاه فرهنگیان، گفت: تلاش شود استفاده سیاسی از اجلاس نشود و از تشریفات و تجملات اکیداً خودداری و در ضمن برگزاری اجلاس نماز مزاحمتی برای رفت و آمد مردم زنجان ایجاد نشود.

رییس ستاد اقامه نماز با اشاره به ضرورت استفاده از مشارکت نخبگان در برگزاری اجلاس افزود: از اقدامات و هزینه کردهای بی اثر و کم اثر در حوزه های گوناگون مرتبط با اجلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار زنجان، رییس برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز شد

استاندار زنجان، رییس برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز شد