مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-07سياسي

اساتید باید خود پایبند به ارزش های اسلامی باشند


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه کار ایجابی باید در خانه و مهدکودک ها انجام شود، گفت: استادی که در کلاس حضور پیدا می کند و از نظام اسلامی حقوق می گیرد باید خودش پایبند به ارزش ها باشد و به دانشجو تذکر دهد.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه کار ایجابی باید در خانه و مهدکودک ها انجام شود، گفت: استادی که در کلاس حضور پیدا می کند و از نظام اسلامی حقوق می گیرد باید خودش پایبند به ارزش ها باشد و به دانشجو تذکر دهد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با برخی رؤسای دانشگاه های استان با موضوع راهکارهای زیست عفیفانه اظهار کرد: قدرت های زور و سلطه برای دستیابی به منافع خود به دنبال ستیز با جبهه حق، شبهه افکنی و پررنگ کردن نقاط سیاه بوده اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه معاویه نیز افرادی را برای شبهه افکنی علیه دین گماشته بود، افزود: با مراجعه به قرآن و سنت اهل بیت(ع) می توان به تمام شبهات در طول تاریخ پاسخ داد؛ البته امروز یک انسان عادی هم می تواند به بسیاری از شبهات پاسخ دهد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به تاثیرات شگرف انقلاب اسلامی برای جوامع بشری، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی، نظامی، اقتصادی، جغرافیایی و مدیریتی بشر را دچار تحول کرد و این موضوع برای سلطه جویان قابل پذیرش نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید باید خود پایبند به ارزش های اسلامی باشند

اساتید باید خود پایبند به ارزش های اسلامی باشند