مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-07سياسي

روایتی مهم از آخرین سال حیات امام خمینی(ره)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، روز یکشنبه 15 مرداد ماه در بنیاد کتاب، از کتاب «سال آخر» نوشته سید مهدی دزفولی رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور چهره هایی همانند حجت الاسلام علی ذوعلم معاون پژوهشی سابق وزارت آموزش و پروش، - اگر اعضای باقی مانده بر موضع سازمان مجاهدین خلق در سال 67 اعدام نمی شدند امام (ره) باید در پیشگاه تاریخ پاسخگو می بود، اهمیت سال آخر حیات امام (ره) با تمامی سال های قبلی رهبری ایشان برابری می ‎کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، روز یکشنبه 15 مرداد ماه در بنیاد کتاب، از کتاب سال آخر نوشته سید مهدی دزفولی رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور چهره هایی همانند حجت الاسلام علی ذوعلم معاون پژوهشی سابق وزارت آموزش و پروش، دکتر یعقوب توکلی مورخ و نویسنده، جناب آقای فلاح هاشمی مدیر نشر صاد برگزار شد در ابتدا فلاح هاشمی مدیر نشر صاد با تشکر از حضور حضار و مهمانان به چرایی چاپ این کتاب اشاره کرد و بیان داشت مهدی دزفولی نویسنده کتاب سال آخر پیش از این نیز یک اثر پژوهشی با عنوان کتاب جنگ و صلح درباره قطعنامه 598 و پایان جنگ ایران و عراق را با نشر صاد کار کرده بود و بازخوردهای مثبتی از این اثر گرفتیم و نگاه خاص پژوهشی او باعث شد تا برای انجام کار پژوهشی دوم نیز جواب مثبت بدهیم و این اثر را چاپ کنیم، امیدواریم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی مهم از آخرین سال حیات امام خمینی(ره)

روایتی مهم از آخرین سال حیات امام خمینی(ره)