مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:202023-07-24سياسي

فراخوان ثبت نام دوره شبیه سازی کسب وکار ویژه دانش بنیان ها


ثبت نام در دوره شبیه سازی مدیریت کسب و کار توسط ستاد مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با تخفیف 50 درصدی برای شرکت های دانش بنیان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های اخیر و در کشورهای توسعه یافته، دانشگاه ها و سازمان ها به سمت آموزش های غیر رسمی و غیر مستقیم روی آورده اند و در این بین بازی ایفای نقش و بازی های جدی که از آن ها تعبیر به بازی افراد بالغ نیز می شود؛ جایگاه ممتازی یافته اند.

بازی ها و شبیه سازی های مدیریت و کسب و کار به بازدیدکننده این فرصت را می دهد که یک کسب و کار را مدیریت کند و تصمیماتی درباره چگونگی رشد کسب و کار بگیرد.

به همین منظور ستاد مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دوره شبیه سازی مدیریت کسب و کار برای توسعه قابلیت های مدیریت و کارآفرینی با استفاده از شبیه سازی های کسب و کار را برگزار می کند.

دوره شبیه سازی کسب و کار ویژه شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه مواد و ساخت پیشرفته طی سه روز (مجموعا 24 ساعت) برای مدیران شرکت های کوچک و متوسط، کارشناسان ارشد شرکت های کوچک و متوسط با هدف جانشین پروری و تربیت مدیران میانی برای شرکت های بزرگ برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ثبت نام دوره شبیه سازی کسب وکار ویژه دانش بنیان ها

فراخوان ثبت نام دوره شبیه سازی کسب وکار ویژه دانش بنیان ها