مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:452023-07-29بين الملل

مبارزه ماسک و زاکربرگ لغو شد؟


با فایل صوتی جدیدی از مارک زاکربرگ که به دست خبرگزاری رویترز رسیده است، به نظر می رسد مبارزه وی با ایلان ماسک به وقوع نمی پیوندد.

- با فایل صوتی جدیدی از مارک زاکربرگ که به دست خبرگزاری رویترز رسیده است، به نظر می رسد مبارزه وی با ایلان ماسک به وقوع نمی پیوندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از رویترز، خبر غم انگیز برای طرفداران میلیاردرهایی که مشتاق مشاهده مبارزه آنها در قفس بودند، این است که بر اساس فایل صوتی اختصاصی شنیده شده توسط رویترز به نظر می رسد این مبارزه برگزار نمی شود.

در یک فایل صوتی که به طور اختصاصی در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته، زاکربرگ به طرز شگفت انگیزی به کارکنان متا می گوید که مطمئن نیست که این اتفاق رخ دهد.

بحث ها پیرامون برگزاری این مسابقه در طول یک بحث و جدل گسترده در مورد راه اندازی برنامه Threads به قصد رقابت شرکت متا با توییتر شروع شد.

این برنامه طی روزهای آغازین معرفی با استقبال میلیونی مواجه شد، هر چند اکنون کمی فروکش کرده است.

البته زاکربرگ در واقع نگفته که این مسابقه برگزار نمی شود، بلکه از گفته های وی این گونه برداشت می شود که چنین چیزی بعید است.

پس هنوز می توان نیمه پر لیوان را دید.

ایلان ماسک که نشان داده اخیرا حرف X را بیش از هر چیز دیگری دوست دارد، با توجه به فعالیت های ورزشی اخیر زاکربرگ در رشته ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه ماسک و زاکربرگ لغو شد؟

مبارزه ماسک و زاکربرگ لغو شد؟