مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-03اقتصادي

تعهد زمانی اجرای طرح زباله سوز رشت مد نظر قرار گیرد


استاندار گیلان با بیان اینکه برای حل مشکل زباله سوز رشت لازم است تعهد زمانی مد نظر قرار گیرد، گفت: شهرداری رشت با سازمان شهرداری ها در خصوص مسائل حقوقی زباله سوز مذاکرات را انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه حل معضل پسماند شهر رشت با اولویت تأمین اعتبار احداث زباله سوز رشت، اظهار کرد: ظرفیت زباله سوز رشت باید به گونه ای تعیین شود که بتوان فرآیند اخذ تسهیلات و منابع ملی و روند اجرای پروژه را در مدتی معین و مشخص در دو فاز به نتیجه رساند.

وی ادامه داد: از مدیریت صندوق توسعه ملی درخواست داریم تا جایی که امکان دارد برای تأمین مالی پروژه زباله سوز رشت همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای حل مشکل زباله سوز رشت لازم است تعهد زمانی و تعهد کاری مد نظر قرار گیرد، گفت: باید مشخص شود تفاهم نامه ای که منعقد شده بر چه مبنایی بوده و اینکه آیا در آینده هم قرار است همان روش برای تأمین اعتبارات ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: شهرداری رشت باید در اسرع وقت با سازمان شهرداری ها در باب مسائل حقوقی و موارد اداری زباله سوز مذاکرات لازم را انجام دهد تا در جلسه آینده با مدیریت صندوق توسعه ملی سایر موضوعات تأمین مالی زباله سوز را مورد پیگیری قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد زمانی اجرای طرح زباله سوز رشت مد نظر قرار گیرد

تعهد زمانی اجرای طرح زباله سوز رشت مد نظر قرار گیرد