مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-21سياسي

یزدی خواه: عملکرد سپاه در مقابله با تروریسم شفاف و عیان است


نائب رییس اول کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر اینکه سپاه حامی مظلومان جهان است، گفت: عملکرد سپاه در مقابله با تروریسم شفاف و عیان است.

-  سید علی یزدی خواه نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است بیان کرد: عملکرد سپاه در مقابله با اشکال مختلف تروریسم در 44 سال بعد پیروزی انقلاب شفاف و عیان است و خون هزاران شهید سپاه پاسداران جمهوری اسلامی که قربانی تروریسم شده اند بزرگترین ادعا در حقانیت راه شهدا است.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا خاصیت تروریسم، پروراندن را دارد، افزود:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عملکرد خودش در 44 سال گذشته انقلاب ثابت کرد که بزرگترین مدافع حقوق مردم در بزرگ ترین سازمان دارای دانش، تجربه حرفه ای در مبارزه با تروریسم است.

امنیتی که الان در مرز ها و جاهای مختلف کشور حکمفرماست، ناشی از حرکت خلاقانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

یادآور شد: تقویت سپاه، قدرت سپاه که ناشی از قدرت ملت و در سایه رهبری فرمانده کل قوا به قدری الان باز دارندگی ایجاد کرده و قدرتش علیه دشمنان سرزمین چنان ویرانگر است که اجازه تخلف به دشمنان نمی دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدی خواه: عملکرد سپاه در مقابله با تروریسم شفاف و عیان است

یزدی خواه: عملکرد سپاه در مقابله با تروریسم شفاف و عیان است