مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 20:152023-08-09سياسي

137 نفر در هرمزگان تاکنون برای شرکت در انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردند


از آغاز پیش ثبت نام تاکنون 137 نفر در این استان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اطلاعات خود را تکمیل کردند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: خوشبختانه در استان هرمزگان استقبال خوبی را در پیش ثبت نام ها شاهد بودیم و در سه روز گذشته 137 نفر پیش ثبت نام خود را تکمیل کرده اند که از این بین 10 نفر خانم هستند.

وی افزود: در حوزه مرکزی استان 74 نفر، حوزه غرب هرمزگان 28 نفر و در حوزه شرق استان 35 نفر تاکنون برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس پیش ثبت نام کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، بیان کرد: در حوزه انتخابیه مرکز استان پنج نفر، در حوزه شرق هرمزگان سه نفر و در حوزه غرب استان 2 نفر از متقاضیان را بانوان تشکیل می دهند.

کامرانی عنوان کرد: متقاضیان کاندیداتوری در انتخابات پیش رو حتما باید در سامانه ای به این منظور معرفی شده است ثبت نام کنند چرا که به محض اینکه موعد مقرر به اتمام برسد پیش ثبت نام ها تمدید نخواهد شد.

وی تاکیدکرد: لازم است متقاضیان با شماره شخصی خود در سامانه ستاد انتخابات ثبت نام کنند چرا که نتایج بررسی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

137 نفر در هرمزگان تاکنون برای شرکت در انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردند

137 نفر در هرمزگان تاکنون برای شرکت در انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردند