مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-14سياسي

بازدید خبرنگاران و معاون استاندار فارس از مصدومان حادثه حرم شاهچراغ(ع)


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با همراهی خبرنگاران و عکاسان خبری این استان، از مصدومان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) بازدید و عیادت کرد.

- بازدید خبرنگاران و معاون استاندار فارس از مصدومان حادثه حرم شاهچراغ(ع) ایسنا/فارس سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با همراهی خبرنگاران و عکاسان خبری این استان، از مصدومان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) بازدید و عیادت کرد.

اسماعیل قزل سفلی عصر دوشنبه 23 مرداد در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران بیان کرد: همزمان با نماز مغرب و عشاء در شامگاه گذشته (یکشنبه 22 مرداد ماه) متاسفانه حمله تروریستی دیگری توسط یکی از عناصر تکفیری داعش در حرم شاهچراغ(ع) انجام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه هشت نفر مصدوم شدند و یک نفر به شهادت رسید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اضافه کرد: از این تعداد مصدوم، 5 نفر به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شدند که بلافاصله کادر درمان، کار درمانی لازم را آغاز کردند.

قزل سفلی خاطرنشان کرد: شامگاه گذشته با پایداری وضعیت عمومی، یک مصدوم از بیمارستان مرخص شد و اکنون چهار نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که وضعیت عمومی دو مصدوم وخیم گزارش شده، به گونه ای که یکی از این مصدومان دو بار به اتاق عمل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید خبرنگاران و معاون استاندار فارس از مصدومان حادثه حرم شاهچراغ(ع)

بازدید خبرنگاران و معاون استاندار فارس از مصدومان حادثه حرم شاهچراغ(ع)