مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-03اقتصادي

وضعیت مسکن ملی در هرمزگان چگونه است؟


مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن احداث 65هزار واحد شهری و روستایی در استان تکلیف شده است، گفت: حدود 130هزار نفر تاکنون در این طرح ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان امروز بیان داشت: از این تعداد افرادی که تاکنون نام نویسی کرده اند، 30 هزار نفر واجد شرایط و حائز تایید نهایی و 16 هزار نفر نیز واریزی وجه بالای 40 میلیون تومان داشته اند.

وی تعهد دولت سیزدهم را 50 هزار واحد مسکن در هرمزگان عنوان و بیان کرد: البته سهمیه تکلیفی استان هرمزگان در حوزه مسکن شهری 50 هزار واحد و در حوزه روستایی 15 هزار واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در خصوص وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن استان ابراز کرد: تاکنون صدور پروانه 37 هزار واحد مسکونی که افزون بر هفت هزار واحد فونداسیون به اتمام رسیده، برای 37 هزار و 313 واحد نیز پروانه اخذ شده و افزون بر 6 هزار واحد دارای اسکلت و سقف است.

کمالی ادامه داد: با توجه به وسعت شهرها با شناسایی اراضی از طریق تعیین تکلیف و تخصیص زمین در محدوده و الحاق اراضی در حریم شهرها با کسب مجوزهای قانونی در شهرستان های بستک، بندر خمیر، میناب، حاجی آباد، بندرلنگه، سیریک، بندرعباس، رودان و بشاگرد به میزان یکهزار و 937 هکتار تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مسکن ملی در هرمزگان چگونه است؟

وضعیت مسکن ملی در هرمزگان چگونه است؟