مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 11:202023-07-27سياسي

قیام امام حسین(ع) نشانه استقامت و پایداری در دین اسلام است


رییس حوزه علمیه امام خمینی (ره) اراک گفت: قیام امام حسین(ع) نشانه استقامت و پایداری در دین اسلام است و هر ملتی این مقاومت در دین خدا را داشته باشد رستگار خواهد شد.

- اراک- رییس حوزه علمیه امام خمینی (ره) اراک گفت: قیام امام حسین(ع) نشانه استقامت و پایداری در دین اسلام است و هر ملتی این مقاومت در دین خدا را داشته باشد رستگار خواهد شد.

سید احمد میرمهدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به گمراهی مردم بعد از پیامبر اسلام اظهار داشت: عده زیادی راه گمراهی را پیش گرفتند و فقط افراد کمی به محضر امام حسین (ع) آمدند و با ایشان پیمان بستند که از جمله این افراد خانواده امام و یارانشان بودند.

رییس حوزه علمیه امام خمینی (ره) اراک با بیان احیای مظاهر و نشانه های اسلام اصیل و ناب محمدی که با شهادت امام حسین (ع) ایجاد شد، عنوان کرد: هر انسانی، با آگاهی از معرفت و ایستادگی امام، روحش منقلب می شود و راه هدایت را پیدا می کند که این نشان از با ارزش بودن قیام و شهادت امام حسین (ع) و روح لطیف انسان است که پیر و جوان، زن و مرد، مسلمان و غیر مسلمان را تحت تأثیر این حرکت بزرگ الهی قرار می دهد.

کارشناس مذهبی و فرهنگی با اشاره به تلاش نافرجام رسانه های بیگانه در خصوص از بین بردن ارزش عاشورا و شهادت امام حسین (ع)، اظهار کرد: هر سال با حضور مردم در مراسم مذهبی از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام امام حسین(ع) نشانه استقامت و پایداری در دین اسلام است

قیام امام حسین(ع) نشانه استقامت و پایداری در دین اسلام است